Four Loko Stories
Check out this new app:

Here are some Loko Stories:

lokosonice: LOKOS ARE MY SHIT
Loko: 257
Not Loko: 269
link to story
show comments
steve: suked a dick in my room n the shit wuz da best thx 4 loko
Loko: 257
Not Loko: 270
link to story
show comments
Live Webcam: Check out this Armory Square, Syracuse webcam on a Friday or Saturday night to see some interesting stuff!
LOKOKING: drank my first loko last night, ended up slamming a one punch knock out on a cow and woke up next to a car exhaust, nomoreLOKOSformeLAD
Loko: 257
Not Loko: 273
link to story
show comments
Freebies: Check out SnagFreeSamples.com for free samples of all kinds of great products.
ohh...crap!: me and my mates had smuggled some 4 lokos into our house (by smuggled i meen my dads a cop and there banned in england) some being 6 cans. anyways i got totally hammerd drinking 3 all in more or less 1 go's and i found myself in mcdonalds facing the manager having to explain the reason one of his tables had smashed up , and worse still dad found out and i got absolutely crapped on grounded for 2 months AND got a warning for drinkin illegal drinks. LOL!
Loko: 257
Not Loko: 275
link to story
show comments
Wilson the Hammock Man: Need to pass out after drinking too much loko? Check out these sweet camping hammocks!
dragonxavier: i drank 6 four lokos and killed a guy
Loko: 257
Not Loko: 276
link to story
show comments
awesome story: I drank a four loko and had fun!
Loko: 257
Not Loko: 279
link to story
show comments
alkuh-hall-lick: i had just one four lokos and shit in my bed
Loko: 257
Not Loko: 279
link to story
show comments
jheaney: ok so i had 3 lokos and i dont really remember my night so ive been told i took three cocks to the face one up my butt and i fucked two guys vaginaly. i woke up in a pool of blood that wasnt even mine. my butthole burns intensly and i think i have clamidia and aids. cant wait till next week end !
Loko: 257
Not Loko: 281
link to story
show comments
Stevey: Drank 3 four lokos and tried to break into a vending machine at this Super 8. Got my hand stuck in the machine and i threw up. I spend the whole night on the 5th floor, until 7am when the mexican house keeping lady found me
Loko: 257
Not Loko: 286
link to story
show comments
kimboslice : soooooooo... me and my 2 best friends attempted the 4 fourloko challenge. nothing else just 4 lokos. after the 1st loko was downed we went to our colleges student art show. it wasnt untill we were inside around all the expensive artwork and sober professors that we realized we should not be in public. sooo after conversing with my academic advisor about the joys of my profession, we decided it was best that we get the fuck outta there. however on our way through the door we all did mamage to almost knock somethin over and sighn the guest book. So we proceeded to drive our drunk asses to the beach (15mins away) We downed another 4Loko during the drive, while proceeding to have a dance party in the car....not a good idea. At the beach we went to a friend of friends house, gave some lap dances, rejected some creepers, tore down a confederate flag(asshole) and stole some shades. Then we meandered our drunk bums to the sandy shore, where we wanted our feet to be exfoliated! So we would not have to pay for pedicures? after our feet had been exfoliated to the umteenth degree, we left the sandy shore, but gypsy (dumbdrunkass) left her phone on the beach! So we scrambled around like chickens with our heads cut off lookin for it, after about another half of a 4Loko we found it at the beach. DENNY"SSSSS our stomach called at midnight! Stumbling through the doors flabbergasted by the grilled cheese sandwiches with fired mozzarella sticks inside! Oh dear drunken munchies. We didn't stop there.... biscuits and gravy, french fries, egg and cheese sandwiches, pancakes, and onion rings (keep in mind this is 3 small girls) After gypsy got pissed she proceeded to yell fuck you at everyone in Denny's. We left a crappy tip, and crawled back to my dorm room, where we drank two full gallons of milk b4 passing out.... After a night like this how could you ban 4LOKO?
Loko: 257
Not Loko: 287
link to story
show comments

Share Your Story